jeudi 8 octobre 2009

Gymnastique

子供時、体操(たいそう)をしていました。うまくなかったですが、大好きでした!

やめた後コーチになりました。ひさしぶりに体操をしました。いつも逆立ちだけします!(’-’*)

昔(むかし)いたクラブにいきました。今から水曜日たいそうで女の子きたえます。ボランティアですが、それ私に忙しくなります。うれしいです。女の子はかわいいです!

3 commentaires:

D&D a dit…

Aaaaaaaaaa la gym!!! T'as battu Roro cette année?? :) N'oublie pas la tradition du concours d'équille!

Anonyme a dit…

hi! iam mizuki(3rd gread).
i supporse this sakadachi picture is in sendai station!!wow!!

then, i have a good news about my exam..!:D
so i will e-mail you soon!

Nat a dit…

moi battre Roro?! le jours où les poules auront des dents! :) En plus je n'en fais plus trop ici...

Hey Mizuki! yes this was at Sendai station, my last evening before I left Sendai (after watching Tanabata!!). Glad to hear about your exam! Is is the entrance examination to University? I am looking forward to reading your e-mail!